register image

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Ενιαίο Πληροφορικό Περιβάλλον Διαχείρισης Φοιτητολογίου (Ε.Π.ΔΦ)
Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου
ΜΟΔΙΠ

Δικτυακές Υπηρεσίες

Ενσύρματη πρόσβαση στο δίκτυο δεδομένων
Ασύρματη πρόσβαση στο δίκτυο δεδομένων

Σύντομη Περιγραφή: Η υπηρεσία ασύρματης πρόσβασης παρέχει, την δυνατότητα πρόσβασης στο εσωτερικό δίκτυο δεδομένων και στο διαδίκτυο από τους χώρους του Πανεπιστημίου με τη χρήση ασύρματης τεχνολογίας. Καλύπτονται κυρίως χώροι ακαδημαϊκής, εκπαιδευτικής και ερευνητικής δραστηριότητας, ως και συνήθεις χώροι συνάθροισης των φοιτητών (Αμφιθέατρα, Αίθουσες διδασκαλίας, Εργαστήρια φοιτητών, Βιβλιοθήκες, Πρυτανεία, Αίθουσες εκδηλώσεων/ συνεδριάσεων, Κυλικεία).

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές και Επισκέπτες.

Διαδικασία απόκτησης: Αυτόματη με χρήση των στοιχείων (όνομα χρήστη/κωδικός πρόσβασης) Ιδρυματικού λογαριασμού που είναι καταχωρημένα στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Διαθεσιμότητα κάλυψης ασύρματου δικτύου στο επιθυμητό σημείο σύνδεσης. Ενεργός  Ιδρυματικός λογαριασμός στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική Διάρκεια:

Πρόσβαση είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργό

Απομακρυσμένη πρόσβαση στο δίκτυο δεδομένων

Σύντομη Περιγραφή: Η υπηρεσία απομακρυσμένης πρόσβασης παρέχει τη δυνατότητα απόκτησης ασφαλούς πρόσβασης στο δίκτυο του Ιδρύματος ως και στις προφερόμενες υπηρεσίες  μέσω της χρήσης εικονικού ιδιωτικού δικτύου (Virtual Private Network - VPN) και ενός καναλιού κρυπτογραφημένης επικοινωνίας που εγκαθίσταται μεταξύ του προσωπικού υπολογιστή του χρήστη και του εξοπλισμού παροχής της υπηρεσίας (εξυπηρετητές VPN). Με την ενεργοποίηση της σύνδεσης ο υπολογιστής του χρήστη αποκτά διεύθυνση δικτύου (IP) που προέρχεται από το δίκτυο του Ιδρύματος και ως εκ τούτου δύναται να αποκτήσει πρόσβαση σε όσες υπηρεσίες (ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και περιοδικά)  είναι διαθέσιμες αποκλειστικά μόνο μέσω της σύνδεσης στο εσωτερικό Πανεπιστημιακό δίκτυο .

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό και Φοιτητές.

Διαδικασία απόκτησης: Αυτόματη με χρήση των στοιχείων (όνομα χρήστη/κωδικός πρόσβασης) Ιδρυματικού λογαριασμού που είναι καταχωρημένα στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Σύνδεση με το διαδίκτυο μέσω παρόχου. Ενεργός  λογαριασμός στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική Διάρκεια: Πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργός.

 

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Τηλεφωνική Σύνδεση

Σύντομη Περιγραφή: Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης λειτουργεί για περισσότερα από 15 έτη, ενοποιημένο δίκτυο φωνής πάνω στο δίκτυο κορμού του ιδρύματος. Τα σημεία παρουσίας του δικτύου είναι τα εξής:

  • Πανεπιστημιούπολη (Campus) Βουτών,
  • Πανεπιστημιούπολη (Campus) Γάλλου στο Ρέθυμνο,
  • Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Ηράκλειο και
  • Κτίριο ‘Ξενία’ στο Ρέθυμνο.

Η τηλεφωνική εγκατάσταση περιλαμβάνει σήμερα περίπου 2.000 τηλεφωνικές γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν τις διοικητικές και εκπαιδευτικές ανάγκες του Ιδρύματος με δυνατότητα έως 110 ταυτόχρονων εξωτερικών κλήσεων.

Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις, τόσο στο εσωτερικό δίκτυο του Ιδρύματος όσο και προς τα άλλα Ακαδημαϊκά ιδρύματα, αλλά και  κλήσεις με χρέωση προς τα υπόλοιπα  τηλεφωνικά δίκτυα.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις που λειτουργούν εντός του ιδρύματος.

Διαδικασία απόκτησης: Υποβολή γραπτής αίτησης του ενδιαφερομένου στην υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης μετά από την έγκριση του προϊσταμένου ή του Προέδρου του τμήματος.

Προϋποθέσεις: Ύπαρξη έννομης σχέσης με το Πανεπιστήμιο.

Διαθεσιμότητα θυρών σύνδεσης δικτύου, διαθεσιμότητα εγκατεστημένων παροχών δομημένης καλωδίωσης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική διάρκεια: Για όσο διάστημα ο χρήστης έχει έννομη σχέση με το Πανεπιστήμι

Υπηρεσία Φωνητικού ταχυδρομείου

Σύντομη περιγραφή: Η υπηρεσία φωνητικού ταχυδρομείου ή Αυτόματου Τηλεφωνητή (VoiceMail) παρέχει τη δυνατότητα καταγραφής και ακρόασης φωνητικών μηνυμάτων στις περιπτώσεις που το τηλέφωνο είναι κατειλημμένο ή ο καλούμενος δεν απαντά.

Ειδική ένδειξη στην οθόνη της τηλεφωνικής συσκευής ενημερώνουν για την παρουσία νέου μηνύματος. Η υπηρεσία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να ακούσουν τα μηνύματά τους είτε από την τηλεφωνική τους συσκευή είτε καλώντας τον αριθμό της υπηρεσίας (3030, 4040 & 7070), ενώ σε περίπτωση που βρίσκεται εκτός ιδρύματος τον αντίστοιχο 10-ψήφιο.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Προϋποθέσεις: Ο χρήστης πρέπει να διαθέτει τηλεφωνική σύνδεση του Πανεπιστημίου.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική διάρκεια: Για όσο διάστημα ο χρήστης έχει τηλεφωνική σύνδεση του Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Γραμματείας (IVR)

Σύντομη Περιγραφή: Εντάσσεται στο πλαίσιο των τηλεφωνικών υπηρεσιών του Ιδρύματος. Προσφέρει  δυνατότητες διαχείρισης και δρομολόγησης εισερχομένων κλήσεων με μήνυμα υποδοχής και επιλογές ανάλογα με το τμήμα. Παρέχει υπηρεσίες πληροφόρησης καλούντος, μέσω ηχογραφημένων φωνητικών μηνυμάτων για θέματα που αφορούν το ωράριο λειτουργίας, τις εγγραφές των φοιτητών, δικαιολογητικά σίτισης και στέγασης και πλήθος άλλων θεμάτων βάσει των αναγκών του αιτούντα.

Αποδέκτες: Την υπηρεσία μπορούν να ενσωματώσουν στα συστήματα διαχείρισης και λειτουργίας τους οι Γραμματείες του Ιδρύματος καθώς και  Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραφεία εξυπηρέτησης  φοιτητών. 

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής και Συνεργατικής Μάθησης

Ηλεκτρονικά μαθήματα

Σύντομη περιγραφή: Οι διδάσκοντες κατόπιν αιτήματος αποκτούν πρόσβαση στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης του ΠΚ, που είναι διαθέσιμη στο διαδικτυακό σύνδεσμο http://elearn.uoc.gr και βασίζεται στο ελεύθερο λογισμικό moodle. Στο περιβάλλον της πλατφόρμας  δημιουργούν ηλεκτρονικά μαθήματα για την ενίσχυση της διδασκαλίας χρησιμοποιώντας μια σειρά από εύχρηστα ψηφιακά εργαλεία. Στο χώρο του ηλεκτρονικού μαθήματος καθίσταται δυνατή η ανάρτηση, η διάθεση εκπαιδευτικού και λοιπού υποστηρικτικού υλικού ή βιβλιογραφίας σχετικών με το μάθημα σε μορφή κειμένου, παρουσίασης διαφανειών αλλά και σε μορφή βίντεο, ήχου ή εικόνας. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να συμμετάσχουν σε μια σειρά από δραστηριότητες όπως η συμμετοχή σε διαδικτυακές συζητήσεις, η ηλεκτρονική ανάρτηση εργασιών, τα κουίζ και άλλες συνεργατικές εργασίες. Σημειώνεται ότι ο διδάσκων έχει τον έλεγχο του ηλεκτρονικού μαθήματος, καθώς διαμορφώνει το περιεχόμενό του και καθορίζει την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό, ενώ μπορεί να παρακολουθεί την δραστηριότητα των χρηστών στο μάθημα με τη βοήθεια στατιστικών και αρχείων καταγραφής.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό και Εκπαιδευτικό προσωπικό.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

SSO: Η υπηρεσία μπορεί να συνδεθεί εύκολα μέσω SSO.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα

Σύντομη Περιγραφή: Στο διαδικτυακό σύνδεσμο https://opencourses.uoc.gr/courses/ διατίθενται ηλεκτρονικά μαθήματα προερχόμενα από τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστήμιο Κρήτης, τα οποία είναι ανοικτά προσβάσιμα στο κοινό. Η ως άνω πλατφόρμα και το περιεχόμενό της δημιουργήθηκαν μέσω του έργου “Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης” στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”. Κάθε ηλεκτρονικό μάθημα πρέπει να τηρεί ορισμένες ελάχιστες προδιαγραφές (διαθέσιμες εδώ). Τα ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης καθώς και των υπολοίπων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων της χώρας μπορούν να αναζητηθούν από την οριζόντια πλατφόρμα αναζήτησης http://www.opencourses.gr/.

 

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Προϋποθέσεις: Τα μαθήματα θα πρέπει να ανήκουν στο πρόγραμμα σπουδών του ΠΚ.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Υπηρεσίες Βίντεο

Κεντρικές Υπηρεσίες Βίντεο

Σύντομη Περιγραφή: Οι Κεντρικές Υπηρεσίες Βίντεο του Πανεπιστημίου Κρήτης παρέχουν στην Πανεπιστημιακή Kοινότητα ένα σύνολο δυνατοτήτων για την δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της εγγραφής και επεξεργασίας βίντεο, την υποστήριξη διοικητικών πράξεων και την παρακολούθησή του ανεξάρτητα τόπου και χρόνου.

Εγγραφή βίντεο γίνεται από τα κεντρικά συστήματα εγγραφής τηλεδιασκέψεων και εξυπηρετητών βίντεο που επιτρέπουν την καταγραφή εικόνας και ήχου από : α) Οργανωμένες αίθουσες τηλεκπαίδευσης, β) Οργανωμένες αίθουσες τηλεδιάσκεψης-τηλε-συνεργασίας, γ) Αίθουσες με σταθερές κάμερες εγγραφής διαλέξεων, δ) Φορητό εξοπλισμό ζωντανών μεταδόσεων βίντεο, ε) Σταθερούς και Φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, στ) έξυπνες τηλεφωνικές συσκευές, ζ)  φορητές υπολογιστικές συσκευές. 

Αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογική υποδομή καθώς και ένα εξοπλισμένο εργαστήριο βίντεο, ανοικτό σε όλο το προσωπικό του Ιδρύματος, υποστηρίζεται τόσο η εκπαιδευτική δραστηριότητα όσο και οι δράσεις συνεργασίας, προώθησης και προβολής των ακαδημαϊκών και ερευνητικών ομάδων του Ιδρύματος.  Από το εργαστήριο βίντεο προσφέρονται : α) Ειδικά διαμορφωμένοι σταθμοί εργασίας για την επεξεργασία βίντεο και ήχου και παρουσιάσεων, β) Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο για το μοντάζ των εκπαιδευτικών ή ενημερωτικών τίτλων βίντεο ή ήχου, γ) Λογισμικό για τον συγχρονισμό βίντεο διαλέξεων με διαφάνειες, δ) Δανεισμός φορητού εξοπλισμού βιντεοσκόπησης και ζωντανών μεταδόσεων υψηλής ευκρίνειας σε προσωπικό του Ιδρύματος για την εγγραφή μαθημάτων και εκδηλώσεων, ε) Εκπαίδευση στην χρήση του λογισμικού επεξεργασίας βίντεο, στ) Εκπαίδευση στην χρήση του εξοπλισμού βιντεοσκόπησης και ζωντανών μεταδόσεων.

Η διάθεση και παρακολούθηση περιεχομένου, καθώς και η διαχείριση των υπηρεσιών βίντεο πραγματοποιείται μέσα από ένα σύγχρονο ενοποιημένο περιβάλλον το οποίο φιλοξενείται στην διεύθυνση http://vod.ucnet.uoc.gr.  Το βίντεο περιεχόμενο μπορεί να συνδεθεί και με το σύστημα διαχείρισης μάθησης (https://elearn.uoc.gr/)

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες.

Ο δανεισμός του εξοπλισμού γίνεται μόνο σε Διοικητικό και Διδακτικό προσωπικό.

Διαδικασία Απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Μετάδοση Βίντεο μέσω διαδικτύου

Σύντομη Περιγραφή: Προσφέρεται η δυνατότητα ζωντανής αναμετάδοσης μέσω διαδικτύου (webcast) εκδηλώσεων που σχετίζονται με την δραστηριότητα του Ιδρύματος.  Διαλέξεις, καταρτίσεις, ενημερωτικές δράσεις, ψυχαγωγικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα εντός του Ιδρύματος ή σε χώρους εκτός του Ιδρύματος (με απαραίτητη την ευρυζωνική δικτυακή σύνδεση) μπορούν να αναμεταδοθούν μέσα από τον δικτυακό χώρο των υπηρεσιών βίντεο αξιοποιώντας τις υφιστάμενες υποδομές σε εξυπηρετητές βίντεο και συστήματα εγγραφής.

Ζωντανές μεταδόσεις μπορούν να γίνουν από α) Οργανωμένες αίθουσες τηλε-εκπαίδευσης, β) Οργανωμένες αίθουσες τηλεδιάσκεψης-τηλεσυνεργασίας, γ) Αίθουσες με σταθερές κάμερες εγγραφής διαλέξεων, δ) Φορητό εξοπλισμό ζωντανών μεταδόσεων βίντεο, ε) Σταθερούς και Φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, στ) έξυπνες τηλεφωνικές συσκευές, ζ)  φορητές υπολογιστικές συσκευές.

Στις μεταδόσεις διαλέξεων σε μορφή βίντεο υποστηρίζεται η δυνατότητα παράλληλης εμφάνισης του ομιλητή και των διαφανειών. Η εκπομπή συνοδεύεται από διαφάνειες οι οποίες εναλλάσσονται συγχρονισμένα με το βίντεο.

Τα βίντεο που παράγονται από τις ζωντανές μεταδόσεις μπορούν να αναρτηθούν στην υπηρεσία βίντεο κατά απαίτηση εφόσον συμφωνούν οι υπεύθυνοι δημιουργοί.

Η υπηρεσία αξιοποιεί τις δικτυακές υποδομές του Πανεπιστημίου όπως τους εξυπηρετητές βίντεο καθώς και το υψηλής ταχύτητας δίκτυο κορμού και διανομής ώστε να παρέχει μια εύχρηστη και πλούσια εμπειρία στο χρήστη.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό/Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης

Στη περίπτωση ζωντανής μετάδοσης η αίτηση θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον δύο (2) εβδομάδες (δέκα εργάσιμες μέρες) νωρίτερα ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για την κράτηση των απαραίτητων πόρων, την διενέργεια των δοκιμών και επίλυσης τυχόν προβλημάτων. Στην αίτηση πρέπει να δηλώνεται και το όνομα του Τεχνικού που θα αναλάβει όλα τα τεχνικά θέματα της μετάδοσης από τη πλευρά των διοργανωτών.  Μέσα από την διαδικασία εξυπηρέτησης της αίτησης θα του αποσταλούν τεχνικές οδηγίες για το στήσιμο του εξοπλισμού και τον ορισμό δοκιμαστικών μεταδόσεων.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Πιστοποιημένη τηλεδιάσκεψη

Σύντομη Περιγραφή: Οι Κεντρικές Υπηρεσίες  Τηλεδιάσκεψης - Συνεργασίας του Ιδρύματος υποστηρίζουν Πιστοποιημένες Τηλεδιασκέψεις  παρέχοντας δυνατότητες τηλε-συνεδρίασης με ταυτόχρονη επικοινωνία εικόνας, ήχου και δεδομένων μεταξύ δύο ή περισσότερων απομακρυσμένων σημείων με επιπλέον δυνατότητα εγγραφής. Οι ως άνω εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές, διοικητικές και λειτουργικές ανάγκες του Ιδρύματος (διοικητικές πράξεις, εκλεκτορικά, διαλέξεις, παρουσιάσεις διδακτορικών διατριβών, εκδηλώσεις – ομιλίες, ημερίδες, τηλεκπαιδεύσεις, σεμινάρια).

Οι μετέχοντες έχουν συγχρόνως οπτική και ακουστική επαφή. Η τηλεδιάσκεψη γίνεται σε πραγματικό χρόνο και επιτρέπει να γίνει ομιλία, συζήτηση, να διατυπωθούν ερωτήσεις και να δοθούν απαντήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων. Η επικοινωνία περιλαμβάνει την ανταλλαγή βίντεο, ήχου και δεδομένων (παρουσίασης), παρέχοντας τη δυνατότητα πλήρους αλληλεπίδρασης και προσομοιώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Αίθουσα τηλε-εκπαίδευσης

Σύντομη Περιγραφή: Στο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών τηλε-εκπαίδευσης, τηλεδιάσκεψης και τηλεσυνεργασίας στη Πανεπιστημιούπολη Βουτών, εξοπλίστηκε η αίθουσα Ε.130 του Κτηρίου Μαθηματικών η οποία προσφέρεται και λειτουργεί για τις ανάγκες των ως άνω υπηρεσιών.  Ο ηλεκτρονικός, οπτικοακουστικός, υπολογιστικός  εξοπλισμός της αίθουσας καθώς και τα συστήματα τηλεδιάσκεψης λειτουργούν με σκοπό να εξυπηρετούν επιπρόσθετα την ζωντανή μετάδοση διαλέξεων την  εγγραφή βίντεο καθώς και την παραγωγή εκπαιδευτικού περιεχομένου. Η λειτουργία της αίθουσας ολοκληρώνεται με ένα σύνολο κεντρικά παρεχόμενων υπηρεσιών, που επιτρέπουν την υλοποίηση συνεδριών με την σύνδεση πολλών απομακρυσμένων σημείων ταυτόχρονα, με παράλληλη καταγραφή των.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Τμήματα και Υπηρεσίες.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Υπηρεσίες Cloud

Υπηρεσία εικονικών εξυπηρετητών

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία εικονικών εξυπηρετητών παρέχει, μέσω του Κέντρου Δεδομένων (www.ucdc.uoc.gr) του Πανεπιστημίου Κρήτης, εικονικές υπολογιστικές μηχανές σύμφωνα με το μοντέλο cloud IaaS. Τα χαρακτηριστικά των εικονικών εξυπηρετητών (αριθμός εικονικών επεξεργαστών - vCPUs, μέγεθος μνήμης – RAM, μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου) διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των εφαρμογών που θα φιλοξενηθούν. Σε κάθε εικονικό εξυπηρετητή αποδίδεται μια πραγματική IP διεύθυνση. Ο χρήστης / ιδιοκτήτης εγκαθιστά το Λειτουργικό Σύστημα που επιθυμεί και έχει την αποκλειστική ευθύνη διαχείρισης του συστήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Δεδομένων www.ucdc.uoc.gr

Αποδέκτες: Η υπηρεσία απευθύνεται στις κεντρικές διοικητικές και ακαδημαϊκές / ερευνητικές δομές του ιδρύματος, καθώς και στα προγράμματα του Ειδικού Λογαριασμού. Για άλλες χρήσεις, μικρής διάρκειας, προτείνουμε τις αντίστοιχες υπηρεσίες της ΕΔΕΤ okeanos.grnet.gr

Διαδικασία απόκτησης: Αιτήματα υποβάλλονται μέσω του δικτυακού τόπου του Κέντρου Δεδομένων (link: http://www.ucdc.uoc.gr/index.php/datacenter-services/cloud-computing-services/infrastructure-as-a-service) ή στο email helpdesk@uoc.gr. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, Υπηρεσία / Τμήμα, στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο  και e-mail) καθώς και το σκοπό χρήσης της υπηρεσίας.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται από τον υπεύθυνο της Μονάδας Υπολογιστικών Υποδομών και την Τεχνική Επιτροπή του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ. Σε ειδικές περιπτώσεις απαιτείται έγκριση του Πρυτανικού Συμβουλίου ή της Συγκλήτου του ιδρύματος.

Ο εικονικός εξυπηρετητής είναι διαθέσιμος εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος, εκτός των περιπτώσεων που απαιτείται έγκριση των διοικητικών διοικητικών οργάνων του ιδρύματος.

Προϋποθέσεις:

Τρόπος πρόσβασης: Για την διαχείριση παρέχεται απομακρυσμένη πρόσβαση στην κονσόλα του εικονικού εξυπηρετητή μέσω του πρωτοκόλλου VNC (Virtual Network Computing).

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

 

Κλείσιμο υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχεται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Η διακοπή / παύση μιας υπηρεσίας γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη ή από τον διαχειριστή της υπηρεσίας για λόγους ασφάλειας.

 

Υπηρεσία αποθηκευτικού χώρου

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχει αποθηκευτικό χώρο μέσω του κεντρικού συστήματος αποθήκευσης (SAN) του Κέντρου Δεδομένων του ιδρύματος. Στους εικονικούς εξυπηρετητές του Κέντρου Δεδομένων ο χώρος παρέχεται υπό μορφή εικονικού δίσκου, ενώ σε άλλα υπολογιστικά συστήματα του ιδρύματος προσφέρεται μέσω του πρωτοκόλλου NFS. Η υπηρεσία μπορεί να συνδυαστεί με δυνατότητα λήψης αντιγράφων ασφαλείας (backup) για ακόμα μεγαλύτερη προστασία των κρίσιμων δεδομένων.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Δεδομένων www.ucdc.uoc.gr

Αποδέκτες: Η υπηρεσία απευθύνεται στις κεντρικές διοικητικές και ακαδημαϊκές / ερευνητικές δομές του ιδρύματος, καθώς και στα προγράμματα του Ειδικού Λογαριασμού. Για προσωπικές ανάγκες προτείνουμε τις αντίστοιχες υπηρεσίες της ΕΔΕΤ okeanos.grnet.gr

Διαδικασία απόκτησης: Αιτήματα υποβάλλονται μέσω του δικτυακού τόπου του Κέντρου Δεδομένων (link: http://www.ucdc.uoc.gr/index.php/datacenter-services/cloud-computing-services/storage-services) ή με email helpdesk@uoc.gr. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, Υπηρεσία / Τμήμα, στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο  και e-mail) καθώς και το σκοπό χρήσης της υπηρεσίας.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται από τον υπεύθυνο της Μονάδας Υπολογιστικών Υποδομών και την Τεχνική Επιτροπή του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ. Σε ειδικές περιπτώσεις απαιτείται έγκριση του Πρυτανικού Συμβουλίου ή της Συγκλήτου του ιδρύματος.

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι διαθέσιμος εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος, εκτός περιπτώσεων που απαιτείται έγκριση των διοικητικών διοικητικών οργάνων του ιδρύματος.

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

Κλείσιμο υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχεται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Η διακοπή / παύση μιας υπηρεσίας γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη ή από τον διαχειριστή της υπηρεσίας για λόγους ασφάλειας.

 

Υπηρεσία αντιγράφων ασφαλείας (backup)

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία αποτελεί την ιδανική λύση για την προστασία κρίσιμων δεδομένων μέσω της λήψης και διατήρησης αντιγράφων ασφαλείας σε δίσκους ή/και ταινίες σε εξοπλισμό του Κέντρου Δεδομένων του ιδρύματος, σύμφωνα με μια συγκεκριμένη πολιτική που θα συμφωνηθεί. Η επαναφορά των δεδομένων γίνεται κατόπιν αιτήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Δεδομένων www.ucdc.uoc.gr 

Αποδέκτες: Η υπηρεσία αντιγράφων ασφαλείας (backup) απευθύνεται στις κεντρικές διοικητικές και ακαδημαϊκές δομές του ιδρύματος, καθώς και στα προγράμματα του Ειδικού Λογαριασμού.

Διαδικασία απόκτησης: Αιτήματα υποβάλλονται μέσω του δικτυακού τόπου του Κέντρου Δεδομένων (link: http://www.ucdc.uoc.gr/index.php/datacenter-services/cloud-computing-services/backup-services) ή με email helpdesk@uoc.gr. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, Υπηρεσία / Τμήμα, στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο  και e-mail) καθώς και το σκοπό χρήσης της υπηρεσίας.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται από τον υπεύθυνο της Μονάδας Υπολογιστικών Υποδομών και την Τεχνική Επιτροπή του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ. Σε ειδικές περιπτώσεις απαιτείται έγκριση του Πρυτανικού Συμβουλίου ή της Συγκλήτου του ιδρύματος.

Η επαναφορά αρχείων γίνεται εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος.

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

Κλείσιμο υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχεται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Η διακοπή / παύση μιας υπηρεσίας γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη ή από τον διαχειριστή της υπηρεσίας για λόγους ασφάλειας.

 

Υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων (Shared Web Hosting) παρέχει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον λειτουργίας σύγχρονων δικτυακών τόπων που βασίζεται εξολοκλήρου σε ανοικτό λογισμικό (Apache, Tomcat, PHP, java). Στο χρήστη δίνονται λογαριασμοί για την ανάρτηση των ιστοσελίδων και την πρόσβαση σε Βάσεις Δεδομένων. Η υποδομή παρέχει την απαραίτητη υπολογιστική ισχύ, τον αποθηκευτικό χώρο και πρόσβαση στο Διαδίκτυο ώστε η παρουσία του δικτυακού τόπου να είναι ασφαλής, αξιόπιστη και με υψηλή ταχύτητα.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Δεδομένων www.ucdc.uoc.gr

Αποδέκτες: Η υπηρεσία απευθύνεται στις κεντρικές διοικητικές και ακαδημαϊκές δομές του ιδρύματος, καθώς και στα προγράμματα του Ειδικού Λογαριασμού.

Διαδικασία απόκτησης: Αιτήματα υποβάλλονται μέσω του δικτυακού τόπου του Κέντρου Δεδομένων (link: http://www.ucdc.uoc.gr/index.php/datacenter-services/web-hosting-services) ή με email helpdesk@uoc.gr. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, Υπηρεσία / Τμήμα, στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο  και e-mail) καθώς και το σκοπό χρήσης της υπηρεσίας.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται από τον υπεύθυνο της Μονάδας Υπολογιστικών Υποδομών και την Τεχνική Επιτροπή του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ. Σε ειδικές περιπτώσεις απαιτείται έγκριση του Πρυτανικού Συμβουλίου ή της Συγκλήτου του ιδρύματος.

Οι λογαριασμοί είναι διαθέσιμοι εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος, εκτός των περιπτώσεων που απαιτείται έγκριση των διοικητικών διοικητικών οργάνων του ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Το όνομα χώρου (domain name) του δικτυακού τόπου είναι ευθύνη του χρήστη και δεν παρέχεται από την υπηρεσία.

Τρόπος πρόσβασης: Παρέχεται ελεγχόμενη απομακρυσμένη πρόσβαση στην υποδομή της υπηρεσίας μέσω SSH και FTP/SFTP.

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

Κλείσιμο υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχεται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Η διακοπή / παύση μιας υπηρεσίας γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη ή από τον διαχειριστή της υπηρεσίας για λόγους ασφάλειας.

Υπηρεσία Υπολογιστικής Υψηλών Επιδόσεων

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία προσφέρει πρόσβαση στα υπολογιστικά συστήματα του Κέντρου Δεδομένων για την εκτέλεση περίπλοκων και ιδιαίτερα απαιτητικών, σε υπολογιστική ισχύ, υπολογισμών. Παρέχει  τεχνική υποστήριξη, οδηγίες χρήσης και δυνατότητα εγκατάστασης νέων πακέτων λογισμικού. Η υποδομή προσφέρει πληθώρα προ-εγκατεστημένων προγραμμάτων και βιβλιοθηκών ανοικτού λογισμικού.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο δικτυακό τόπο του Κέντρου Δεδομένων www.ucdc.uoc.gr

Αποδέκτες: Η υπηρεσία απευθύνεται στις ερευνητικές / επιστημονικές ομάδες του ιδρύματος. Για πολύ αυξημένες υπολογιστικές ανάγκες προτείνουμε να γίνεται αξιοποίηση των αντίστοιχων εθνικών υποδομών της ΕΔΕΤ hpc.grnet.gr

Διαδικασία απόκτησης: Αιτήματα υποβάλλονται μέσω του δικτυακού τόπου του Κέντρου Δεδομένων (link: http://www.ucdc.uoc.gr/index.php/datacenter-services/high-performance-computing-hpc-service) ή με email helpdesk@uoc.gr. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, Υπηρεσία / Τμήμα, στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο  και e-mail) καθώς και το σκοπό χρήσης της υπηρεσίας.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται από τον υπεύθυνο της Μονάδας Υπολογιστικών Υποδομών και την Τεχνική Επιτροπή του Κέντρου Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ. Σε ειδικές περιπτώσεις απαιτείται έγκριση του Πρυτανικού Συμβουλίου ή της Συγκλήτου του ιδρύματος.

Ο λογαριασμός πρόσβασης στη υποδομή είναι διαθέσιμος εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος, εκτός των περιπτώσεων που απαιτείται έγκριση των διοικητικών διοικητικών οργάνων του ιδρύματος.

Τρόπος πρόσβασης: Η πρόσβαση στην υπολογιστική υποδομή της υπηρεσίας γίνεται απομακρυσμένα μέσω SSH.

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

Κλείσιμο υπηρεσίας: Η υπηρεσία παρέχεται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Η διακοπή / παύση μιας υπηρεσίας γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη ή από τον διαχειριστή της υπηρεσίας για λόγους ασφάλειας.

Υπηρεσία έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία Ψηφιακών Πιστοποιητικών προσφέρει την δυνατότητα έκδοσης αναγνωρισμένων ψηφιακών πιστοποιητικών X.509 για εξυπηρετητές / υπηρεσίες του ιδρύματος μέσω των ακόλουθων τρόπων:

  • Πλατφόρμα Digicert (https://www.digicert.com), που παρέχεται μέσω της ΕΔΕΤ σε συνεργασία με την υπηρεσία TCS (Trusted Certificate Service) του GÉANT.
  • Υποδομή Δημοσίου Κλειδιού HARICA (http://ca.uoc.gr), που παρέχεται μέσω της Gunet (www.gunet.gr) .

Αποδέκτες: Η υπηρεσία Ψηφιακών Πιστοποιητικών απευθύνεται σε διαχειριστές εξυπηρετητών και υπηρεσιών του ιδρύματος.

Διαδικασία απόκτησης: Η έκδοση πιστοποιητικών για εξυπηρετητές / υπηρεσίες προϋποθέτει την υποβολή αίτησης, από τον αρμόδιο διαχειριστή, μέσω email στο helpdesk@uoc.gr, που περιλαμβάνει το κατάλληλο αρχείο CSR  (Certificate Signing Request).

Η έκδοση προσωπικών πιστοποιητικών, για υπογραφή email, εγγράφων, κλπ, γίνεται άμεσα από τον ίδιο τον χρήστη με την χρήση του επίσημου ιδρυματικού λογαριασμού του.

Χρόνος απόκτησης: Οι αιτήσεις εξετάζονται και εγκρίνονται από τον υπεύθυνο της υπηρεσίας και τα πιστοποιητικά είναι διαθέσιμα εντός δύο εργάσιμων ημερών από τη λήψη του αιτήματος.

Πρόσωπο/τηλέφωνο επικοινωνίας για προβλήματα σχετικά με την υπηρεσία:

Επικοινωνία

email: helpdesk@uoc.gr

τηλ. 2810 393312

fax 2810 393318

Κλείσιμο υπηρεσίας: Τα πιστοποιητικά έχουν διάρκεια ένα ως τρία έτη. Υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη.

Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης - Helpdesk

Σύντομη περιγραφή: H υπηρεσία εξυπηρετεί αιτήματα υποστήριξης και λειτουργίας όλως των προηγμένων τηλεματικών υπηρεσιών.

Η υπηρεσία καταγράφει και δρομολογεί προς επίλυση τα αιτήματα και προβλήματα των χρηστών.

Παρακολουθεί την εξέλιξη όλων των αιτημάτων και συντονίζει την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών διασφαλίζοντας την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες καθώς και τρίτοι.

Διαδικασία απόκτησης: H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ

Σύντομη περιγραφή υπηρεσίας: Το Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) προσφέρει στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Ιδρύματος ένα πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Οι υπηρεσίες αυτές είναι διαθέσιμες για όλα τα μέλη του Ιδρύματος, ανάλογα με την ιδιότητα τους (Προσωπικό, Φοιτητές) και για την πρόσβαση σε αυτές είναι απαραίτητη η χρήση του Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού. Ενδεικτικά αναφέρονται οι κυριότερες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ:

  • Ακαδημαϊκή Ταυτότητα: Kεντρικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την υλοποίηση ενιαίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε μορφή πλαστικής ή έξυπνης κάρτας. https://grnet.gr/services/digital-services/academic-id/
  • Εύδοξος: Ηλεκτρονική υπηρεσία παροχής συγγραμμάτων προπτυχιακών φοιτητών των Πανεπιστημίων, των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.) της επικράτειας καθώς και του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.). https://grnet.gr/services/digital-services/eudoxus/
  • ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ: Aκαδημαϊκό Σύστημα Δωρεάν Διάθεσης Εμπορικού Λογισμικού και Υπηρεσιών https://grnet.gr/anafandon-microsoft-dreamspark/
  • ΑΠΕΛΛΑ: Σύστημα για την εκλογή και εξέλιξη των Καθηγητών των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ https://grnet.gr/services/digital-services/apella/
  • ΔΙΑΥΛΟΣ: άμεση, ζωντανή και διαδραστική πρόσβαση σε οπτικοακουστικό υλικό υψηλής πολιτιστικής και επιστημονικής αξίας. https://grnet.gr/services/diavlos/
  • Okeanos: Υπολογιστικές υπηρεσίες Cloud Computing. https://grnet.gr/services/cloud-services/okeanos/
  • PITHOS+: Υπηρεσία παροχής εικονικού αποθηκευτικού χώρου, προσβάσιμου από παντού, πάντοτε, με ασφάλεια. https://grnet.gr/services/cloud-services/pithos/
  • ViMa: Πρόσβαση σε διαμοιραζόμενους υπολογιστικούς και δικτυακούς πόρους για τη φιλοξενία υπηρεσιών παραγωγής και για πειραματικούς σκοπούς. https://grnet.gr/services/cloud-services/vima/
  • HPC: Υπολογιστικό σύστημα υψηλών επιδόσεων για την υποστήριξη επιστημονικών εφαρμογών μεγάλης κλίμακας. https://grnet.gr/services/cloud-services/hpc/

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό/Εκπαιδευτικό, Διοικητικό προσωπικό και φοιτητές ανάλογα με την ιδιότητά τους.

Διαδικασία απόκτησης: Για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ απαιτείται η απόκτηση Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού. Στη συνέχεια, τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης έχουν την δυνατότητα να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της υπηρεσίας που τους ενδιαφέρει και να ακολουθήσουν τις οδηγίες σύνδεσης και χρήσης.

Προϋποθέσεις: Για την πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ είναι απαραίτητη η χρήση των στοιχείων (ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης) του Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού που έχουν καταχωρηθεί στην Υπηρεσία Καταλόγου.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη: