• Ελληνικά
  • English

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Ενιαίο Πληροφορικό Περιβάλλον Διαχείρισης Φοιτητολογίου (Ε.Π.ΔΦ)

Συνοπτική περιγραφή υπηρεσίας:

Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα διαβαθμισμένης πρόσβασης:

1. Στις υπηρεσίες του Ιδρύματος που επιτρέπουν:

Στους Φοιτητές, μέσω του  StudentWeb   

–           να κάνουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις των μαθημάτων τους κάθε εξάμηνο,

–          να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που αφορούν στα μαθήματα που προσφέρονται και στις βαθμολογίες των μαθημάτων στα οποία έχουν εξεταστεί, και

–          να αιτούνται στη Γραμματεία την έκδοση πιστοποιητικών

Στα μέλη ΔΕΠ, μέσω του ClassWeb 

–          να ενημερώνουν με τις βαθμολογίες των μαθημάτων

Στις Γραμματείες των Τμημάτων, Φοιτητική Μέριμνα, ΜΟΔΙΠ 

– να επιτελούν τις σχετικές καθημερινές εργασίες που έχουν σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία.

2. Στις  οριζόντιες υπηρεσίες του Υπουργείου που

–  καθιστούν εφικτή την παροχή πληροφοριών μέσω κινητής τηλεφωνίας,

–  επιτρέπουν τη συλλογή στατιστικών δεδομένων,

– επιτρέπουν τη διασύνδεση με το σύστημα απονομής συγγραμμάτων 

– δυνητικά επιτρέπουν τη διασύνδεση με το σύστημα ΕΡΜΗΣ.

Αποδέκτες: Όλα τα φυσικά πρόσωπα και οι υπηρεσίες που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία ήτοι: Φοιτητές, Καθηγητές, Γραμματείες Φοιτητική Μέριμνα, ΜΟνάδα ΔΙασφάλισης  Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ).

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω προσωπικής επαφής του ενδιαφερόμενου με την Γραμματεία του σχετικού Τμήματος.  Από 1/3/2017 μέσω της Single Sign On.

Χρόνος απόκτησης: Ο Φοιτητής με την εγγραφή του στο Ίδρυμα 

Το μέλος ΔΕΠ με την ανάθεση της διδασκαλίας του σχετικού μαθήματος.  

Προϋποθέσεις: Να είναι  κάποιος ενεργός Φοιτητής ή μέλος ΔΕΠ. 

Τρόπος πρόσβασης: https://student.cc.uoc.gr/main.asp

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: gram_at_cc.uoc.gr

Άρση παροχής της υπηρεσίας: Ο Φοιτητής παύει να έχει πρόσβαση με την ορκωμοσία, τη διαγραφή ή τη διακοπή σπουδών.

Το μέλος ΔΕΠ παύει να έχει πρόσβαση με την λήξη της σχέσης του με το Ίδρυμα. 

Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Σύντομη περιγραφή υπηρεσίας: Η υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου προσφέρει στα μέλη του Ιδρύματος την δυνατότητα να λαμβάνουν και να στέλνουν ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω της προσωπικής τους θυρίδας. Συμπληρωματικά, η Υπηρεσία προσφέρει αυτόματο έλεγχο μηνυμάτων για ιούς, έλεγχο για ανεπιθύμητη αλληλογραφία δυνατότητα προσθήκης εναλλακτικής ή ψευδώνυμης διεύθυνσης, δυνατότητα διαχείρισης λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η χρήση της υπηρεσίας πραγματοποιείται μέσω εφαρμογών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με υποστήριξη του πρωτοκόλλου ΙΜΑP όπως Windows Mail, Mozilla Thunderbird, Mail.app καθώς και διαδικτυακά στη διεύθυνση https://mail.uoc.gr, μέσω ενός φυλλομετρητή.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό, Διοικητικό προσωπικό και φοιτητές.

Διαδικασία απόκτησης: Η υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου προσφέρεται αυτόματα χωρίς την ανάγκη αίτησης του χρήστη αμέσως με την δημιουργία του Ιδρυματικού Λογαριασμού του χρήστη στην Κεντρική Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλα τα μέλη του Ιδρύματος, που διαθέτουν Ιδρυματικό Λογαριασμό στην Υπηρεσία Καταλόγου.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική διάρκεια: Πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργός.

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Αίτησης για Συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus+

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Πλατφόρμα Αίτησης για συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus, σπουδές ή πρακτική άσκηση, με την καταχώριση αναλυτικής βαθμολογίας, βιογραφικού σημειώματος, πτυχίων ξένων γλωσσών, επιθυμητό Ίδρυμα υποδοχής ή φορέα πρακτικής άσκησης, κ.λπ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης περιόδου προγράμματος σπουδών ή πρακτικής στο Π.Κ. ξένων φοιτητών Erasmus

Αποδέκτες: φοιτητές όλων των επιπέδων σπουδών

Διαδικασία απόκτησης: σύνδεση μέσω του ιδρυματικού λογαριασμού για τους φοιτητές του Π.Κ

Χρόνος απόκτησης πρόσβαση σε περιόδους προκήρυξης για αιτήσεις ενδιαφερόμενων

Προϋποθέσεις: ιδιότητα ενεργού φοιτητή 

Τρόπος πρόσβασης: μέσω url (https://www.uoc.gr/intrel/aitiseis/apply-student)

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Δεν υπάρχει

Κλείσιμο υπηρεσίας: Υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης μόνο σε περιόδους προκήρυξης για αιτήσεις ενδιαφερόμενων

ΜΟΔΙΠ

Μικρή περιγραφή υπηρεσίας: Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης, μέσω του πληροφοριακού της συστήματος, παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης της διασφάλισης ποιότητας στα Ακαδημαϊκά Τμήματα. Πιο συγκεκριμένα υποστηρίζονται οι διαδικασίες εσωτερικής αξιολόγησης των Τμημάτων με :

  • Ερωτηματολόγια αξιολόγησης μαθήματος-διδασκαλίας από τους φοιτητές
  • Ερωτηματολόγια αξιολόγησης σπουδών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Απογραφικά Δελτία Διδασκόντων
  • Απογραφικά Δελτία Μαθημάτων
  • Παροχή Στοιχείων και Δεικτών Λειτουργίας των Τμημάτων

Αποδέκτες: Αποδέκτες της υπηρεσίας είναι οι φοιτητές, οι διδάσκοντες, και το διοικητικό προσωπικό του Πανεπιστημίου Κρήτης αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης σχετικά με τις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας και την αξιολόγηση των υπηρεσιών του Π.Κ.

Διαδικασία απόκτησης:  Κάθε μέλος του Πανεπιστημίου Κρήτης έχει δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία ΜΟΔΙΠ. Η είσοδος ενός μέλους στην διαδικτυακή πύλη γίνεται με τον ιδρυματικό του λογαριασμό χωρίς να απαιτείται ειδική περαιτέρω διαδικασία. Για το Διοικητικό Προσωπικό το οποίο έχει ειδικό ρόλο στο πληροφοριακό σύστημα της ΜΟΔΙΠ π.χ. υπάλληλοι Γραμματειών Τμημάτων, υπάλληλοι ΟΜΕΑ κλπ η διαδικασία απόδοσης κατάλληλων αδειών χρήσης γίνεται έπειτα από συνεννόηση με τη γραμματεία της ΜΟΔΙΠ (modip.secretariat@uoc.gr) η οποία είναι υπεύθυνη για το συντονισμό της υπηρεσίας.

Για τα μή μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, επιτρέπεται πρόσβαση μόνο σε στατικές πληροφοριακές σελίδες όπου δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης.

Χρόνος απόκτησης: Για την πρόσβαση στην υπηρεσία δεν είναι απαραίτητο κάποιο αίτημα. Η πρόσβαση είναι άμεση από τη στιγμή που ένα μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας αποκτήσει τον ιδρυματικό του λογαριασμό.

Προϋποθέσεις: δεν υπάρχουν προϋποθέσεις.

Τρόπος πρόσβασης: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω του https://modip.uoc.gr/

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Γραμματεία ΜΟ.ΔΙ.Π. Αντωνία Κωνσταντέλη, Τηλ:2810 393377, E-mail: modip.secretariat@uoc.gr

Τεχνική Υποστήριξη Πληροφοριακού Συστήματος ΜΟΔΙΠ

Κέντρο Υποδομών και Υπηρεσιών ΤΠΕ – Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορίας, E-mail: support@modip.uoc.gr

Δικτυακές Υπηρεσίες

Ασύρματη πρόσβαση στο δίκτυο δεδομένων

Σύντομη Περιγραφή: Η υπηρεσία ασύρματης πρόσβασης παρέχει, την δυνατότητα πρόσβασης στο εσωτερικό δίκτυο δεδομένων και στο διαδίκτυο από τους χώρους του Πανεπιστημίου με τη χρήση ασύρματης τεχνολογίας. Καλύπτονται κυρίως χώροι ακαδημαϊκής, εκπαιδευτικής και ερευνητικής δραστηριότητας, ως και συνήθεις χώροι συνάθροισης των φοιτητών (Αμφιθέατρα, Αίθουσες διδασκαλίας, Εργαστήρια φοιτητών, Βιβλιοθήκες, Πρυτανεία, Αίθουσες εκδηλώσεων/ συνεδριάσεων, Κυλικεία).

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές και Επισκέπτες.

Διαδικασία απόκτησης: Αυτόματη με χρήση των στοιχείων (όνομα χρήστη/κωδικός πρόσβασης) Ιδρυματικού λογαριασμού που είναι καταχωρημένα στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Διαθεσιμότητα κάλυψης ασύρματου δικτύου στο επιθυμητό σημείο σύνδεσης. Ενεργός  Ιδρυματικός λογαριασμός στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική Διάρκεια:Πρόσβαση είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργός.

H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Απομακρυσμένη πρόσβαση στο δίκτυο δεδομένων

Σύντομη Περιγραφή: Η υπηρεσία απομακρυσμένης πρόσβασης παρέχει τη δυνατότητα απόκτησης ασφαλούς πρόσβασης στο δίκτυο του Ιδρύματος ως και στις προφερόμενες υπηρεσίες  μέσω της χρήσης εικονικού ιδιωτικού δικτύου (Virtual Private Network – VPN) και ενός καναλιού κρυπτογραφημένης επικοινωνίας που εγκαθίσταται μεταξύ του προσωπικού υπολογιστή του χρήστη και του εξοπλισμού παροχής της υπηρεσίας (εξυπηρετητές VPN). Με την ενεργοποίηση της σύνδεσης ο υπολογιστής του χρήστη αποκτά διεύθυνση δικτύου (IP) που προέρχεται από το δίκτυο του Ιδρύματος και ως εκ τούτου δύναται να αποκτήσει πρόσβαση σε όσες υπηρεσίες (ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και περιοδικά)  είναι διαθέσιμες αποκλειστικά μόνο μέσω της σύνδεσης στο εσωτερικό Πανεπιστημιακό δίκτυο .

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό και Φοιτητές.

Διαδικασία απόκτησης: Αυτόματη με χρήση των στοιχείων (όνομα χρήστη/κωδικός πρόσβασης) Ιδρυματικού λογαριασμού που είναι καταχωρημένα στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Προϋποθέσεις: Σύνδεση με το διαδίκτυο μέσω παρόχου. Ενεργός  λογαριασμός στην Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική Διάρκεια: Πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργός.

Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής και Συνεργατικής Μάθησης

Ηλεκτρονικά μαθήματα

Σύντομη περιγραφή: Οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στο ηλεκτρονικό μάθημα που έχει δημιουργήσει ο διδάσκων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, που είναι διαθέσιμη στο διαδικτυακό σύνδεσμο http://elearn.uoc.gr, και  βασίζεται στο ελεύθερο λογισμικό moodle. Στην πλατφόρμα υπάρχουν ηλεκτρονικά μαθήματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί από τους διδάσκοντες με στόχο την ενίσχυση της  διδασκαλίας. Ο φοιτητής αποκτά πρόσβαση στο  εκπαιδευτικό και λοιπό υποστηρικτικό υλικό ή βιβλιογραφία που έχουν αναρτηθεί από τον διδάσκοντα του μαθήματος  σε μορφή κειμένου, παρουσίασης διαφανειών αλλά και σε μορφή βίντεο, ήχου ή εικόνας. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε ποικίλες δραστηριότητες όπως ενδεικτικά σε ομάδες συζητήσεων, να απαντήσει σε κουίζ και να αναρτήσει εργασίες του.

Διαδικασία απόκτησης: Σε επικοινωνία με τον διδάσκοντα του μαθήματος.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Χρονική διάρκεια: Πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή όσο ο Ιδρυματικός Λογαριασμός παραμένει ενεργός.

 

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα

Περιγραφή: Στο διαδικτυακό σύνδεσμο https://opencourses.uoc.gr/courses/ διατίθενται ηλεκτρονικά μαθήματα προερχόμενα από τα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστήμιο Κρήτης, τα οποία είναι ανοικτά προσβάσιμα στο κοινό. Η ως άνω πλατφόρμα και το περιεχόμενό της δημιουργήθηκαν μέσω του έργου “Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης” στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”. Τα ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης καθώς και των υπολοίπων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων της χώρας μπορούν να αναζητηθούν από την οριζόντια πλατφόρμα αναζήτησης http://www.opencourses.gr/.

Δεν απαιτείται κάποιος λογαριασμός για την πρόσβαση των φοιτητών ή του κοινού στα μαθήματα αυτά. Επιπλέον, δεν υπάρχει κάποια προκαθορισμένη διαδικασία παρακολούθησης ή πιστοποίησης.

Διαδικασία απόκτησης πρόσβασης: Τα ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα είναι ελεύθερα και ανοικτά διαθέσιμα προς όλους.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Υπηρεσίες Βίντεο

Κεντρικές Υπηρεσίες Βίντεο

Σύντομη Περιγραφή: Οι Κεντρικές Υπηρεσίες Βίντεο του Πανεπιστημίου Κρήτης παρέχουν στην Πανεπιστημιακή Kοινότητα ένα σύνολο δυνατοτήτων για την δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της εγγραφής και επεξεργασίας βίντεο, την υποστήριξη διοικητικών πράξεων και την παρακολούθησή του ανεξάρτητα τόπου και χρόνου.

Εγγραφή βίντεο γίνεται από τα κεντρικά συστήματα εγγραφής τηλεδιασκέψεων και εξυπηρετητών βίντεο που επιτρέπουν την καταγραφή εικόνας και ήχου από : α) Οργανωμένες αίθουσες τηλεκπαίδευσης, β) Οργανωμένες αίθουσες τηλεδιάσκεψης-τηλε-συνεργασίας, γ) Αίθουσες με σταθερές κάμερες εγγραφής διαλέξεων, δ) Φορητό εξοπλισμό ζωντανών μεταδόσεων βίντεο, ε) Σταθερούς και Φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, στ) έξυπνες τηλεφωνικές συσκευές, ζ)  φορητές υπολογιστικές συσκευές. 

Αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογική υποδομή καθώς και ένα εξοπλισμένο εργαστήριο βίντεο, ανοικτό σε όλο το προσωπικό του Ιδρύματος, υποστηρίζεται τόσο η εκπαιδευτική δραστηριότητα όσο και οι δράσεις συνεργασίας, προώθησης και προβολής των ακαδημαϊκών και ερευνητικών ομάδων του Ιδρύματος.  Από το εργαστήριο βίντεο προσφέρονται: α) Ειδικά διαμορφωμένοι σταθμοί εργασίας για την επεξεργασία βίντεο και ήχου και παρουσιάσεων, β) Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο για το μοντάζ των εκπαιδευτικών ή ενημερωτικών τίτλων βίντεο ή ήχου, γ) Λογισμικό για τον συγχρονισμό βίντεο διαλέξεων με διαφάνειες, δ) Δανεισμός φορητού εξοπλισμού βιντεοσκόπησης και ζωντανών μεταδόσεων υψηλής ευκρίνειας σε προσωπικό του Ιδρύματος για την εγγραφή μαθημάτων και εκδηλώσεων, ε) Εκπαίδευση στην χρήση του λογισμικού επεξεργασίας βίντεο, στ) Εκπαίδευση στην χρήση του εξοπλισμού βιντεοσκόπησης και ζωντανών μεταδόσεων.

Η διάθεση και παρακολούθηση περιεχομένου, καθώς και η διαχείριση των υπηρεσιών βίντεο πραγματοποιείται μέσα από ένα σύγχρονο ενοποιημένο περιβάλλον το οποίο φιλοξενείται στην διεύθυνση http://video.ucnet.uoc.gr.  Το βίντεο περιεχόμενο μπορεί να συνδεθεί και με το σύστημα διαχείρισης μάθησης (https://elearn.uoc.gr/)

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες.

Ο δανεισμός του εξοπλισμού γίνεται μόνο σε Διοικητικό και Διδακτικό προσωπικό.

Διαδικασία Απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Μετάδοση Βίντεο μέσω διαδικτύου

Σύντομη Περιγραφή: Προσφέρεται η δυνατότητα ζωντανής αναμετάδοσης μέσω διαδικτύου (webcast) εκδηλώσεων που σχετίζονται με την δραστηριότητα του Ιδρύματος.  Διαλέξεις, καταρτίσεις, ενημερωτικές δράσεις, ψυχαγωγικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα εντός του Ιδρύματος ή σε χώρους εκτός του Ιδρύματος (με απαραίτητη την ευρυζωνική δικτυακή σύνδεση) μπορούν να αναμεταδοθούν μέσα από τον δικτυακό χώρο των υπηρεσιών βίντεο αξιοποιώντας τις υφιστάμενες υποδομές σε εξυπηρετητές βίντεο και συστήματα εγγραφής.

Ζωντανές μεταδόσεις μπορούν να γίνουν από α) Οργανωμένες αίθουσες τηλε-εκπαίδευσης, β) Οργανωμένες αίθουσες τηλεδιάσκεψης-τηλεσυνεργασίας, γ) Αίθουσες με σταθερές κάμερες εγγραφής διαλέξεων, δ) Φορητό εξοπλισμό ζωντανών μεταδόσεων βίντεο, ε) Σταθερούς και Φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, στ) έξυπνες τηλεφωνικές συσκευές, ζ)  φορητές υπολογιστικές συσκευές.

Στις μεταδόσεις διαλέξεων σε μορφή βίντεο υποστηρίζεται η δυνατότητα παράλληλης εμφάνισης του ομιλητή και των διαφανειών. Η εκπομπή συνοδεύεται από διαφάνειες οι οποίες εναλλάσσονται συγχρονισμένα με το βίντεο.

Τα βίντεο που παράγονται από τις ζωντανές μεταδόσεις μπορούν να αναρτηθούν στην υπηρεσία βίντεο κατά απαίτηση εφόσον συμφωνούν οι υπεύθυνοι δημιουργοί.

Η υπηρεσία αξιοποιεί τις δικτυακές υποδομές του Πανεπιστημίου όπως τους εξυπηρετητές βίντεο καθώς και το υψηλής ταχύτητας δίκτυο κορμού και διανομής ώστε να παρέχει μια εύχρηστη και πλούσια εμπειρία στο χρήστη.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό/Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες.

Διαδικασία απόκτησης: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. 

H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Στη περίπτωση ζωντανής μετάδοσης η αίτηση θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον δύο (2) εβδομάδες (δέκα εργάσιμες μέρες) νωρίτερα ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για την κράτηση των απαραίτητων πόρων, την διενέργεια των δοκιμών και επίλυσης τυχόν προβλημάτων. Στην αίτηση πρέπει να δηλώνεται και το όνομα του Τεχνικού που θα αναλάβει όλα τα τεχνικά θέματα της μετάδοσης από τη πλευρά των διοργανωτών.  Μέσα από την διαδικασία εξυπηρέτησης της αίτησης θα του αποσταλούν τεχνικές οδηγίες για το στήσιμο του εξοπλισμού και τον ορισμό δοκιμαστικών μεταδόσεων.

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ

Σύντομη περιγραφή υπηρεσίας: Το Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) προσφέρει στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Ιδρύματος ένα πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Οι υπηρεσίες αυτές είναι διαθέσιμες για όλα τα μέλη του Ιδρύματος, ανάλογα με την ιδιότητα τους (Προσωπικό, Φοιτητές) και για την πρόσβαση σε αυτές είναι απαραίτητη η χρήση του Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού. Ενδεικτικά αναφέρονται οι κυριότερες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ:

    • Ακαδημαϊκή Ταυτότητα: Kεντρικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την υλοποίηση ενιαίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε μορφή πλαστικής ή έξυπνης κάρτας. https://grnet.gr/services/digital-services/academic-id/
    • Εύδοξος: Ηλεκτρονική υπηρεσία παροχής συγγραμμάτων προπτυχιακών φοιτητών των Πανεπιστημίων, των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.) της επικράτειας καθώς και του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).  https://grnet.gr/services/digital-services/eudoxus/
    • ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ: Aκαδημαϊκό Σύστημα Δωρεάν Διάθεσης Εμπορικού Λογισμικού και Υπηρεσιών https://grnet.gr/anafandon-microsoft-dreamspark/
    • ΔΙΑΥΛΟΣ: άμεση, ζωντανή και διαδραστική πρόσβαση σε οπτικοακουστικό υλικό υψηλής πολιτιστικής και επιστημονικής αξίας. https://grnet.gr/services/diavlos/
    • Okeanos: Υπολογιστικές υπηρεσίες Cloud Computing. https://grnet.gr/services/cloud-services/okeanos/
    • PITHOS+: Υπηρεσία παροχής εικονικού αποθηκευτικού χώρου, προσβάσιμου από παντού, πάντοτε, με ασφάλεια. https://grnet.gr/services/cloud-services/pithos/
    • ViMa: Πρόσβαση σε διαμοιραζόμενους υπολογιστικούς και δικτυακούς πόρους για τη φιλοξενία υπηρεσιών παραγωγής και για πειραματικούς σκοπούς. https://grnet.gr/services/cloud-services/vima/

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό/Εκπαιδευτικό, Διοικητικό προσωπικό και φοιτητές ανάλογα με την ιδιότητά τους.

Διαδικασία απόκτησης: Για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ απαιτείται η απόκτηση Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού.  Στη συνέχεια, τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης έχουν την δυνατότητα να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της υπηρεσίας που τους ενδιαφέρει και να ακολουθήσουν τις οδηγίες σύνδεσης και χρήσης. 

Προϋποθέσεις: Για την πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΕΔΕΤ είναι απαραίτητη η χρήση των στοιχείων (ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης) του  Ιδρυματικού Ηλεκτρονικού Λογαριασμού που έχουν καταχωρηθεί στην Υπηρεσία Καταλόγου.   

Υποστήριξη χρηστών υπηρεσίας: Μέσω της υπηρεσίας Τεχνικής Υποστήριξης. H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

 

Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης - Helpdesk

Σύντομη περιγραφή: H υπηρεσία εξυπηρετεί αιτήματα υποστήριξης και λειτουργίας όλως των  προηγμένων τηλεματικών υπηρεσιών.

Η υπηρεσία καταγράφει και δρομολογεί προς επίλυση τα αιτήματα και προβλήματα των χρηστών.

Παρακολουθεί την εξέλιξη όλων των αιτημάτων και συντονίζει την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών διασφαλίζοντας την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Αποδέκτες: Ακαδημαϊκό / Εκπαιδευτικό και Διοικητικό προσωπικό, Φοιτητές, Τμήματα και Υπηρεσίες καθώς και τρίτοι.

Διαδικασία απόκτησης: H υπηρεσία είναι διαθέσιμη τηλεφωνικά 2810 39 3312 από 09.00 ως 13.00 τις εργάσιμες ημέρες και προσβάσιμη:

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare